terça-feira, 31 de agosto de 2021

Quarta na Usina: Poetisas da Rede: Milka Minkova:

 




ИСКРА  НАДЕЖ

Душава се преполни

од таговини,

само една искра надеж барам

таговината да се излее ко реката од своето корито,

на душава леснотијата да и се врати

нова надеж да ја прати,

кон нова љубов да се вивне ,

тагата да стивне..

Само една искра барам

со својата верба и надеж ќе ја разгорам,

во плам ќе ја сторам

за живот поубав ќе се борам.

Сите маки и страдања

ќе ги оставам зад себе,

среќо моја ќе тргнам да

те пронајдам тебе..

Знам дека си тука, дека

ме следиш,

нишки светли ми предиш,

кон патот твој јас веќе итам,

што поскоро да те најдам,

и сама себе пронајдам.

Глава гордо кревам,

како ништо да не било

Зашто од љубовта и животот нема помило.

Еден со друг се надополнуваат, ко убоста

те возвишуваат.

Милка Минкова

Македонија

ESPERANÇA DE ISKRA

Essa alma está transbordando

de etiquetas,

Apenas uma centelha de esperança que estou à procura

as etiquetas a serem derramadas no rio da sua fossa,

para a alma a facilidade de voltar

nova esperança para enviá-la,

para um novo amor para ser visto,

a tristeza de aquietar..

Apenas uma fagulha que estou procurando

Com a minha fé e esperança vou queimá-la,

Em chamas, eu vou fazê-lo

Pela vida lutarei mais bonita.

Todas as lutas e sofrimento

eu vou deixá-los para trás,

meu amorzinho eu vou

Eu te encontro..

Sei que estás aqui, isso

Você me segue,

threads me alegram,

para o caminho do seu eu já tenho,, n

Assim que te encontrar,

e eu me encontro.

Eu levanto minha cabeça com orgulho.

Como se nada fosse

Pois não existe melhor do que amor e vida.

Eles somam-se uns aos outros, por causa da picada

eles te exaltam.

Milka Minkova

Macedônia

Nenhum comentário:

Postar um comentário