quinta-feira, 10 de fevereiro de 2022

Sexta na Usina: Poetas da Rede: NAE CRISTIAN:



 ÎNTOARCE-TE IUBITO

Din camera pustie privesc departe-n noapte,

Prin fereastra deschisă vântul întreabă-n șoapte.

,,Unde e ea, om prost? De ce e nu-i lângă tine?

Acum privești în noapte și stai singur cu mine.''

Privesc aleea dreaptă din ușă pân la poartă,

Poarta nu se deschide și lumea mea e moartă.

Doar bezna mă-nconjoară și vântul prieten bun,

Oftaturi și suspine în suflet se adun.

Intoarce-te iubito!... Întoarce-te odată!

Vreau să te văd cum intri pe blestemata poartă.

Pe poarta ce ai trantit-o atunci când ai plecat,

Și vorbe multe, grele, din mers mi-ai aruncat.

Nu ai plecat doar tu, mi-ai luat și iubirea,

Mi-ai luat zâmbetul și din ochii strălucirea.

În bagajul tău ai pus și fericirea,

Lăsând doar tristețea, ce-mi umbrește privirea.

Întoarce-te iubito, dă-mi înapoi iubirea,

În ochiii mei așează, din nou iar strălucirea.

Te voi lega în lanțuri de suflețelul meu,

Că în viață fără tine îmi este foarte greu.

Drepturile rezervate de autor

NAE CRISTIAN

ROM NIA 08 02 2022

Nenhum comentário:

Postar um comentário